Zondag 26-7-2015 en maandag 27-7-2015 - Reisverslag uit Arembepe, Brazilië van Klaas Bisschop - WaarBenJij.nu Zondag 26-7-2015 en maandag 27-7-2015 - Reisverslag uit Arembepe, Brazilië van Klaas Bisschop - WaarBenJij.nu

Zondag 26-7-2015 en maandag 27-7-2015

Door: Klaas

Blijf op de hoogte en volg Klaas

09 Augustus 2015 | Brazilië, Arembepe

Zondag 26-7-2015 en maandag 27-7-2015

Na een ayurvedisch ontbijt, deels met alternatieve broodjes en beleg door Claudia zelf gemaakt, wandelen we langs het strand tot een horeca spetter-buitje ons naar een strandtent jaagt om te schuilen. Als we net besteld hebben is de bui al weer over. We wandelen terug, kijken naar de zonnebaders, en zij naar ons, luieren in de hangmat, lunchen in het dorp, doen een biertje op het strand en zelfs een dansje in het zand.

Ondertussen hebben we onze planning aangepast. We gaan via Salvador, waar Anneke haar schoenen moet ophalen die zij daar vergeten is, naar Olinda, met het vliegtuig, want dat is niet veel duurder dan de bus en duurt maar anderhalf uur in plaats van dertien.
In Arambepe zijn we vooral voor de zon en omdat die vanaf 18:00 uur niet meer schijnt gaan we maandagavond om die tijd met de bus terug naar ons hostel in Salvador, waar we dan één nacht blijven. Claudia heeft gebeld en de reservering voor ons geregeld.
Als we ons in Salvador aan de receptie melden liggen Anneke haar schoenen al klaar. We krijgen dezelfde kamer als vorige keer en hebben vanaf hier zeeën van tijd om morgen het vliegveld te bereiken. We eten voor we gaan slapen nog even, pal naast het hostel, bij Acubana, een hamburger met ham en gebakken ei.

Klaas

Vanuit onze basis in Pontalina (Goias, Centraal Brazilië), gaan wij in alle windrichtingen uitwaaieren. Op de planning staat onder meer: Iguacu, Pantanal, Amazone, Manaus, Belem, Sao Luis, Olinda/Recife, Salvador, Brasilia, Ouro Petro, Rio de Janeiro en Sao Paulo. Mantemos contato atraves de internet. Vou andado, ate logo! K&A

Actief sinds 29 Mei 2015